Rasy
Zwierzołaki Zwierzołaki dzielimy na psowate, lisiowate, kociowate i inne. Posiadają wyostrzony zmysł węchu i słuchu, za to nie radzą sobie dobrze z magią. Połączenie człowieka i jakiegoś zwierzęcia. Często posiadają uszy, bądź ogon, niekiedy także i skrzydła.
Magowie Magowie kierują jednym z pięciu podstawowych żywiołów: woda, ogień, powietrze, ziemia i elektryczność. Radzą sobie dobrze z magią, lecz ich zmysły są często wyczulone na dźwięki związane jedynie z ich żywiołem. To znaczy, że mag wody, będzie w stanie w zależności od swojego poziomu usłyszeć szum potoku płynącego kilkaset metrów obok. Nie potrzebują różdżek, nie latają na miotłach. Zwyczajnie kontrolują żywioły.
Wiedźmy Wiedźmy są z natury perfidne. Urodziwe, choć prawie zawsze skrywają się za maską jakiegoś wizerunku, by olśnić resztę świata. Często posiadają towarzysza w postaci zwierzaka, najczęściej żaby, kota, czy myszy. Mają dodatkowy atrybut w postaci miotły, na której mogą latać. Używają magii, ale założono na nich limity. Nawet najlepsi nie mogą bez przerwy korzystać ze swojej mocy. Są znane z parzenia eliksirów i tajemnych mikstur, ale gardzą różdżkami.
Czarodzieje Czarodzieje - czyli ci, co nie ruszą się bez różdżki. Bez towarzyszy, nie używający mioteł, za to lubujący w rozgrywkach umysłowych. Mają większy limit magii niż wiedźmy, ale nadal ich zdolności magiczne pozostawiają wiele do życzenia. Co ciekawe czarodzieje posiadają zdolność oznaczającą ,,magią serca" - polega ona na tym, że widzą czyjeś serca w postaci różnobarwnych diamentów. W zależności od koloru można określić stan emocjonalny właściciela.
Historia Ukryta
Tajemnice Nierozwikłane
1. Tajemnica Mrocznej Biblioteki
2. Tajemnica Opuszczonego Szpitala
3. Tajemnica Krwawego Lasu
4. Tajemnica Portretu Króla Magów
5. Tajemnica Ducha Znikającego Zamku
Odkrycia Brak odkryć w tym sektorze.
Osiągnięcia Brak osiągnięć w tym sektorze
Populacja Brak danych.
|